loading...
آبــی هــا-کلوپ هواداران استقلال
behnoodnb بازدید : 2257 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)
 امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين عصر امروز استقلال در خصوص ديدار استقلال و سپاهان عنوان کرد: هميشه بازي استقلال و سپاهان فينال‌گونه است. فرقي نمي‌کند که اين دو تيم در کجاي جدول قرار داشته باشند، بازي خوبي از آب در خواهد آمد.

به گزارش فارس، وي در مورد سپاهان گفت: سپاهان باشگاه خوب و الگويي است، اما ما هم استقلال هستيم تغييرات زيادي داشته‌ايم و البته سپاهان زودتر از ما تمرينات خود را شروع کرد به هر حال ما در خانه خود بازي مي‌کنيم و از امتياز ميزباني استفاده خواهيم کرد.

سرمربي استقلال با اشاره به حضور جباري در تيم فوتبال سپاهان، يادآور شد: به عنوان برادر کوچک‌تر از تماشاگران خواهش مي‌کنم احترام بازيکنان را نگه دارند به هر حال در خانواده بين پدر و پسر اتفاقاتي به وجود مي‌آيد. فتح‌الله‌زاده هم براي استقلال زحمت زيادي کشيده و حالا جباري به هر دليل منطقي براي خود از اين تيم جدا شده است، خواهش مي‌کنم هواداران به تيم حريف احترام بگذارند.
behnoodnb بازدید : 3211 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

منصور پورحیدری در خصوص وضعیت استقلال اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سرمی گذاریم و خوشبختانه شرایط تیم روزبه روز بهتر می شود. بالاخره چون استقلال دیر استارت زده، طبیعی است که هفته های اول کمی ناهماهنگی در تیم باشد.

وی افزود: برد اول مقابل گسترش فولاد خیلی به ما کمک کرد تا در روال عادی قرار گیریم. واقعا باید نیمه اول کار را تمام می کردیم چون چند تک به تک را از دست دادیم. البته همین که تیم در موقعیت سازی خوب عمل می کند، این امیدوار کننده است. در نهایت هم تجربه بازیکنان استقلال باعث شد تا ۳ امتیاز خوبی بگیریم.

مدیرفنی استقلال تصریح کرد: معتقدم تیم ما قوی تر از سال قبل شده است. قلعه نویی تلاش می کند تا یک بازیکن دیگر هم بگیرد که اگر اضافه کنیم، شرایط خیلی بهتر هم می شود. وضعیت کرار هنوز نامشخص است چون در مورد قرارداد قبلی او اطلاعات درستی داده نشده است.

behnoodnb بازدید : 3037 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (1)
در فاصله دوروز مانده تا مسابقه ی استقلال و سپاهان از هفته ی دوم لیگ برتر خلیج فارس تعدادی از بزرگان و استوره های استقلال در رابطه با پیوسن مجتبی جباری به سپاهان از هواداران خواستند فقط به تشویق تیم بپردازند و وارد حاشیه نشوند.
behnoodnb بازدید : 2891 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی در استقلال بیفتد و مشکلات حل شود.به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مقداد نجف‌نژاد در خصوص جلسه امشب اعضای هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: جلسه خوبی برگزار شد و در مورد جزئیات این جلسه فتح‌الله‌زاده توضیحات کامل را خواهد داد.وی افزود: به صورت کلی باید بگویم تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی در استقلال بیفتد و مشکلاتی که این تیم با آن گریبانگیر است حل شود.به گزارش تسنیم، پس از پایان جلسه اعضای هیئت مدیره استقلال امیر قلعه‌نویی به دفتر فتح‌الله‌زاده رفت تا جلسه‌ای میان وی، فتح‌الله‌زاده و علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص برنامه‌های آینده این تیم برگزار کنند.

behnoodnb بازدید : 95 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

مرین تیم فوتبال استقلال در حالی از ساعت ۱۹ امروز (یکشنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد که حدود ۱۵۰ نفر از هواداران نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.


به گزارش تسنیم، پیش از آغاز تمرین برخی از بازیکنان استقلال از جمله آندرانیک تیموریان،‌ سیاوش اکبرپور، محمد قاضی، آرش برهانی به همراه ستار همدانی تنیس فوتبال بازی می‌کردند که در این تمرین تیموریان و اکبرپور با یکدیگر کری جالبی داشتند.در حالی که بازیکنان مشغول انجام تنیس فوتبال بودند امیرحسین صادقی در حال رفتن به رختکن بود که با صدای بلند گفت همه شما یک طرف باشید و من یک طرف باشم، بازی را می‌برم! آرش برهانی با شنیدن این جمله اعلام کرد که صادقی نیامده شروع به کری خواندن کرده است.

behnoodnb بازدید : 3510 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

معاون پزشکی باشگاه استقلال می‌گوید: احمد جمشیدیان و هاشم بیک‌زاده به طور قطع به بازی استقلال و سپاهان نخواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر امین نوروزی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره آخرین وضعیت هاشم بیک‌زاده گفت: بیک‌زاده دچار خونریزی عضله چهارسر شده است. او نیاز به دو الی سه هفته فیزیوتراپی دارد و به طور قطع به بازی استقلال و سپاهان نخواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به وضعیت جمشیدیان افزود: همانطور که قبلا درباره جمشیدیان گفته بودم، این بازیکن دچار عارضه فت ورزشی در ناحیه کشاله ران شده است.

او هم به طور قطع به بازی با سپاهان نخواهد رسید و احتمالا تصمیم برای جراحی بر روی او گرفته شود. وضعیت او خوب بود ولی متاسفانه در این هفته بار دیگر مشکلش عود کرد. تاسف‌آور است که عده‌ای روزنامه درباره او به تهمت و افترا متوسل شده‌اند.

پزشک استقلال در پایان درباره ساموئل هم صحبت کرد و اظهار کرد: او از داخل ران دچار آسیب‌دیدگی شده و امروز از او ام‌آرآی گرفتیم. امشب درباره او تصمیم‌گیری می‌کنیم و وضعیتش را برآورد می‌کنیم که به چه نحوی است.

behnoodnb بازدید : 3602 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
 به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، از دقایقی پیش جلسه هیئت‌ مدیره باشگاه استقلال با حضور تمام اعضا و نفرات جدید هیئت مدیره در دفتر دکتر فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال آغاز شد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما چه نتیجه ای در بازی استقلال و بوریرام رقم میخورد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 896
  • بازدید کلی : 69,111