loading...
آبــی هــا-کلوپ هواداران استقلال
behnoodnb بازدید : 2257 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)
وي افزود: اين فوتبال تمام مي‌شود، شايد او بخواهد بار ديگر به استقلال برگردد، من جاي او تصميم نمي‌گيرم اما اين اتفاقات در تمام دنيا به وجود مي‌آيد، پيرلو از ميلان به يوونتوس رفت و پس از بازگشتش به ميلان مورد استقبال هواداران قرار گرفت. اختلافي بين بزرگ مجموعه و يکي از بازيکنان به وجود آمده. فتح‌الله‌زاده بازيکنان زيادي را به استقلال معرفي کرده، يکي از آنها هم جباري بوده. هم جباري علاقه‌مند به استقلال است و هم فتح‌الله‌زاده به جباري علاقه‌مند است.

قلعه‌نويي تصريح کرد: حالا اين دو از هم دور هستند اما مثل پدر و پسر هستند. فتح‌الله‌زاده در شرايط سخت مجتبي از او حمايت کرد و مجتبي هم با شرايط بدني که داشت به تيم ما کمک کرد. از هواداران خواهش مي‌کنم که به حريف و بازيکنان احترام بگذارند، اين مسائل تمام مي‌شود و مي‌رود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در مورد مصدومان و محرومان براي ديدار با سپاهان اظهار داشت:‌ تا دلتان بخواهد مصدوم داريم! جمشيديان که بايد عمل جراحي انجام دهد و هاشم بيک‌زاده که چهار هفته نمي‌تواند ما را همراهي کند.

قلعه‌نويي درباره صحبت‌هاي کي‌روش گفت: من صحبت‌هاي او را نخواندم اما خبردار شدم که پس از آن کنفرانس جلسه‌اي داشتند و موضع او عوض شد. من در اين خصوص صحبت نمي‌کنم اما آن چيزي که طبيعي است، تا زماني که ما در ليگ قهرمانان آسيا بازي داريم، بازيکنانمان در اختيار خودمان خواهند بود. در همه جاي دنيا چنين اتفاقي رخ مي‌دهد. اين مسئله‌اي است که خود کي‌روش هم مي‌داند.

وي با اشاره به صعود تيم ملي به جام جهاني تصريح کرد: ما اگر در سه بازي اخير تيم ملي توانستيم موفق باشيم و به جام جهاني برويم به اين دليل بود که فکر استقلال و بازيکنان استقلال در ميدان بازي بود و توانستند به موفقيت دست يابند. کي‌روش هم فکر و هم بازيکنان استقلال را برد تا تيم با لطف اهل بيت توانست به جام جهاني برود. کي‌روش خود مربي حرفه‌اي است. نگاه من هم به فوتبال حرفه‌اي است. بايد به ليگ و مسئولين احترام بگذاريم. کاظمي ساليان سال است که براي فوتبال زحمت مي‌کشد بايد به همه افراد احترام بگذاريم. اين را به خودم مي‌گويم که نخواهيم مسائلي را به وجود بياوريم.

قلعه‌نويي در خصوص ديدارش با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني تصريح کرد: بحث من در خصوص ورزش بود، من به مسائل سياسي کاري ندارم، در اين چند سال هم به گونه‌اي بوده که از مسائل سياسي به دور بودم در هر حال شرايط به گونه‌اي است که در خصوص ورزش با وي صحبت کردم. به وي گفتم قبل از اينکه وزارت ورزش به وجود آيد، در شوراي عالي ورزش هفت وزير حضور داشتند اما پس از اينکه وزارت ورزش و جوانان به وجود آمد تبديل به يک وزير شد. حتي به او گفتم که بايد نگاه فراجناحي به ورزش داشته باشيم. از عباسي هم بايد برنامه بگيريم. ورزش را نبايد سرريز حساب کنيد تا اينکه اگر به کسي پستي نرسيد بگوييم بيا و وزير ورزش شو.

وي افزود: همه نگاه‌ها بايد به ورزش باشد و من نظرم اين است که بايد بهترين انتخاب را داشته باشيم نه اينکه اگر کسي رأي نياورد و رفاقتي هم با شخصي داشت، بگوييم بيا و به وزارت ورزش برو. بايد نگاه علمي به ورزش داشته باشيم و به ورزش اهميت بدهيم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما چه نتیجه ای در بازی استقلال و بوریرام رقم میخورد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 906
  • بازدید کلی : 69,121